Velikost textu:   A    A    A

Nové lekce cvičení

Senioři v pohybu, i když správněji jen seniorky, se stále scházejí v tělocvičně. Naše cvičitelka Mgr. L. Fasnerová neúnavně vymýšlí nové cviky a nové cvičební pomůcky. Pár novinek uvádíme.
Už dávno jsme se skamarádily s velkými míči - udržujeme správné držení těla, s flexibary - trénujeme paže, zádové svalstvo a celkově se prohahujeme, cvičíme v sedě, ve stoje, vleže. Pro dobrou funkce kardiovaskulární soustavy točíme madly krankcyklů a posilujeme při chůzi na pásu. Máme ale v tělocvičně i novinky:
Slyšeli jste již termín "Hooping"? Ale to je přece cvičení s obručí, aneb KRUH SI TĚ NAJDE A NEPUSTÍ! Některé z nás to již zvládly virtuosně, jiné o tom jen sní.
A co Fly joga? To se houpete v závěsné síti (kamace) a po zvládnutí obavy, že se někam zřítíte, zpevňujete hluboké svaly, uvolníte zádové svaly, intensivně se protáhnete a nakonec relaxujete při houpavém pohybu v síti. A vzpomínáte na to, jak jste se v dětství rády houpaly na houpačce. Proč si to zase nezopakovat?
I když je v tělocvičně pořád zábava, přesto se už těšíme, že na jaře vyrazíme i někam do přírody, protože my jsme přece, byť senioři, stále v pohybu!

Komentáře

Zatím nebyl vložen žádný komentář


Vkládat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde.

PŘISPĚJTE I VY DO PROJEKTU NÁRODNÍ KRONIKA

Přispějte ZDE

Naši blogeři

    Zatím není založený žádný blog. Můžete blogovat zde.
Linky pomoci
 
112 – TÍSŇOVÉ VOLÁNÍ
158 – POLICIE
155 – ZÁCHRANNÁ SLUŽBA
150 – HASIČI
 
800 200 00 – LINKA SENIORŮ